Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I58v75o 56C69i96l71i49c12h

24. 5. 2015 21:51

Na Facebooku holt asi o Jidášovi nepsali ;-)

1 0
možnosti
Foto

Pani Merciova, Vy mate vysokoskolske vzdelani? Podle Vaseho projevu usuzuji na Plzen nebo UJAK...

0 0
možnosti
Foto

Pani Mersiova, Vy mate vysokoskolske vzdelani? Podle Vaseho projevu usuzuji tak na Plzen na UJAK...

0 0
možnosti

Za mě (ročník 86) ještě státní maturity nebyly, pouze se na studentech testovaly. Ty zkušební verze včetně těch těžších variant (a to i té matematické) dal bez přípravy každý, a to podotýkám, že tam byly i otázky, co se na naší škole (ekonomické) vůbec neprobíraly - třeba deskriptivní geometrie, i tak se to dalo logicky odvodit, jak jednoduché to bylo. A to tehdy bylo potřeba více bodů k úspěšnému složení, než se chce dnes. Dnešní testy mi přijdou směšné. V podstatě se na ně nemusí učit a i tak to člověk alespoň průměrného rozumu dá, no a pokud chce za 1, tak si musí něco malilinko přečíst, no bože. S tím, co chtěli kdysi na škole po nás se to vůbec nedá srovnat. Nevím, co děcka bekaj, zvlášť ty z gymplu, u kterých se předpokládá, že půjdou na VŠ, kde už se to sebevzdělávání a čtení tak nějak vyžaduje.

4 0
možnosti

Já myslel, že by na téhle stránce měla být autorka. A on je tu pokec s obrázkem o nějaké paní Součkové. To je správně?

0 0
možnosti

Cermat je další demokratická instituce zbytečnosti.Stát,jak tvrdí Sobotka není podnik,kdyby byl, tak tuto zbytečnou a dobře honorovanou instituci dávno zruší.Tak by také přestal financovat soukromé školy,kterých je více než průmyslových podniků a nechal by je jako jiné podnikání existovat na vlastním financování.

0 0
možnosti

Za mejch let, když se něco nevědělo, tak se za to stydělo, a nechodilo se hromadně plakat na nějaké místo, jak je ten svět nespravedlivej. Mimochodem, test jsem si dělal, zabral mi asi 40 minut, měl jsem 44 bodů z 48, protože Jidáše jsem neřešil. Jo a jsem 20 let po maturitě a nejsem češtinář, ani literární vědec.

Vůbec netuším, jak si někdo může dovolit stěžovat si na takovou lehoulinkou písemku u maturity.

6 0
možnosti

31 let po maturitě, taky 44 bodů, a to jsem to dělala jen narychlo, bez většího soustředění, takže určitě jsem tam něco jen přehlédla.

0 0
možnosti

píšete výborně a trefně.

závěr je tah na branku!

1 0
možnosti

Nebo otázkou na Jidáše považujete rafinované zjištění toho, zda student hoví čtení beletrie nebo ne? Samozřejmě i to je možné, ale zde je ten rozměr náboženský, který opomíjíte. Nenalhávejme si nic, studenti dnes nečtou a obsahy stahují z webu....

0 0
možnosti

Otázka číslo 20: Týká se Saturnina, kterého napsal Zdeněk Jirotka a který je v ichformě. Odpovědi kromě těch nesmyslnných jsou tyto dvě. Vypravěčem výchozího textu je:

a) Zdeněk Jirotka jako autor textu

b) Postava přímo účastnící se děje.

Háček je totiž v tom, že pro potřeby filmu byla osoba pojmenována Jiří Oulický, kterého hrál Ondřej Havelka, ale v románu je nepojmenována. Co je tedy vlastně správnou odpovědí? Zdeněk Jirotka jako autor, který používá ichformu nebo postava přímo účastnící se děje, která nám vypráví svoje zážitky se sluhou Saturninem? Já bych dal b), ale jistý si nejsem.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS