Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Co já si pamatuji, tak samotná maturita nebyla až tak těžká a náročná.... Prostě to byl obsáhlejší test a zkoušení, kterých během studia každý absolvuje stovky. V čem vidím, že byl u mě problém, bylo to neustálé chytrácké zdůrazňování učitelů - no a bez maturity nemáte šanci se uplatni... a bez maturity máte pouze základní vzdělání....  a na maturitní test máte jen 60 minut, pak je konec... atd, což kdekoho může zbytečně vystresovat. Také ty procedury jako - legitimace občankou a podobné řekl bych až zbytečnosti maturanta zbytečně rozhodí, znérvózní....

1 1
možnosti
Foto

Koukal jsem na to a myslím si, že to zase není taková šílenost, za jakou se to studenti snaží vydávat. A to zrovna čeština nebyl předmět, ve kterém bych vynikal.

11 0
možnosti
KH

88% za pul hodinky, a to jsem u toho jeste odbihala k praci, takze par otazek typu "vypiste z odstavce" mam z nepozornosti nekompletni. maturovala jsem v r. 2002 a naucit se fakta ke 40 okruhum z literatury byl trochu jiny zahul nez tenhle testicek.

16 0
možnosti
LK

Moje řeč. Já maturoval sice už před osmnácti lety, ale ty okruhy mě strašily celý čtvťák. Nakonec jsem si vytáhl český realismus a Božku nebo Havlíčka Borovského nešlo neznat ;-)

0 0
možnosti

L58i96b43o95r 92Š39a61j55a

8. 5. 2015 10:35

Já letos maturoval a nestěžuji si, věřím, že jsem prošel. Jen mě zaskočila otázka týkající se jednoznačně dějepisu, ve vyňatku Havran od E. A. Poea bylo: - na poprsí Pallady - a k tomu otázka: Jaké bohyně se týka poprsí Pallady? No nevěděl jsem.

P.S. Jidáš Iškariotský mě příjde jako banalita.

0 2
možnosti
HJ

Staré řecké báje a pověsti (např. stejnojmenná knížka E. Petišky) se ale snad na středních školách v hodinách literatury stále probírají, ne?

6 0
možnosti
DJ

Na každé škole je minimálně jeden portrét J.A.Komenského. 

A většina je na něj hrdá i na jeho odkaz - ale víme co nám odkázal ? 

Cituji : 

"Na tebe národe český a moravský, vlasti milá, zapomenouti nemohu, nýbrž tebe pokladů svých, kteréž mi byl svěřil Pán, dědicem činím.

A poněvadž Pán náš Písma svatá zpytovati poručil, odkazuji tobě za dědictví knihu Boží, Bibli svatou."

8 0
možnosti
JK

J61a72n 15K78o55v10á86ř

7. 5. 2015 15:04

Poslední věta to zabila. :-D

2 0
možnosti
JT

Teda neznat druhe jmeno Jidase Iskariotskeho je dost velka ostuda.

8 13
možnosti
VB

Já jeho druhé jméno neznám a nijak se za to nestydím. ;-)

7 4
možnosti
RV

Popravdě nechápu ten humbuk co se kolem testu strhl. Mám skoro 20 let po maturitě, školu jsem flákal jak to jen šlo, z češtiny jsem si stabilně držel čtyřku a přesto jsem ten test udělal za půl hodiny na 56%. Pokud na udělání testu stačilo 44% a maturanti si stěžují na záludnost a náročnost otázek, tak problém bude spíše v té součástce mezi židlí a perem, než v testu.

42 0
možnosti
EK

zrovna jsem to prošla. je to hodně snadný test.

4 0
možnosti
PK

P34a31v40e88l 77K36r15a14l

7. 5. 2015 11:19

Jidáš byl úlet, ale je to jen jeden bod z mnoha. A vzhledem k tomu, že na E stačí 44%, tak nároky nejsou zas tak velké, kdo chce maturitu, měl by zvládat minimálně 55%.

4 1
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8252x
Společnost se dělí na:

Vegetariány a "Pouze-kuřecí-maso-jím".
Šprty a "Já-jsem-se-to-fakt-neučil!"
Boháče a snoby s půjčeným značkovým sakem.
Zloděje a kamarády, co nevrací dluhy.
Dospělé a velké vzrůstem.
Cikány a bílé recidivisty.
Kuřáky a nekuřáky s cigárem.
Ošklivé a upravené ve photoshopu.
Hip-hopery, vlastence, spodiny, vojáky, gympláky, kočičky a pejsky, ...

Je to tragikomedie.

Seznam rubrik